lördag 8 december 2012

Lördagsmorgon.

Jag tror att jag alltid börjar mina inlägg med -Åååh.

Inte idag. Vaknade vid sju av ett alarm, sen kunde jag inte somna om. Låg iof kvar till halv nio och myste. Men jag hade nog behövt sömnen. Låg bara och tänkte på alla dessa blommor. Det är verkligen som en trisslott just nu. Vissa dagar säger det bara poff, så är allt borta. Endel dagar går säger det mindre poff. Självklart tänker min hjärna tvärt emot de där poffet. Men jag lär mig. Åh även om jag klagar mkt just nu, så tycker jag verkligen att det är jättekul att jobba och det är bra!

Igår efter jobbet blev det en snabbdusch innan jag cyklade till Malin. Vi åt lite tacos, drack lite vin och gjorde julgodis. Rockyroads och fuddge med skumtomtar. Jättespännande! Såklart mycket mys med. Lillbäbisen var ju med. Att se hans leende får en ju bara att le själv, hur bitter man än är.

Tagit en långfrukost idag. Cyklade och köpte en stenugnsbakad Baguette påvägen hem i morses. Jättegott. Blev lite mycket. Orkade inte äta upp allt kan jag tillägga, och så den där ärftliga beslutsånhesten mellan kaffe och the.. Så tog båda.:)

Nu väntar en dag med promenad med Micke, fix för ikväll och lite städ.
Hoppas alla får en bra dag!