onsdag 30 maj 2012

Solnedgång!

I måndags var det Malins dag. Happy birthday. Så efter jobbet var det en timmas power walk, fixa present och sedan direkt till Malin efter en snabbdusch.
Fick smarrig jordgubbstårta. Fantastiskt gott med svenska jordgubbar, snart har jag det själv på min balkong!
Efter det cyklade jag och robin till coop och skulle köpa kokos-flakes. Hittade dock inga.:/ men vi köpte lite kvällsmat i form av chiabatta och phiadelphiaost och cyklade ned till apelviken och åt. Magiskt hur fint det är!

Igår vart det lite work. Får så sjukt ont i huvudet när jag väl är och jobbar. Vet inte vad det är, men så fort jag går utanför byggnaden så släpper det. La mig och vilade en sväng på soffan och sedan vart det träning. Kettleball. Jättelängesedan jag tränade det nu så var jättekul!

Hm idag är jag ledig. Får se vad denna dagen bjuder på ;)