fredag 4 maj 2012

Freeeeedag!

Åh herregud säger jag bara.
Vaknade halv åtta i morses. Trött men ändå hyfsat utvilad. Gott att få sovmorgon. ( åh ja, trix väckte mig i morses vid fyra jaa..) min bränna som fortfarande inte laggt sig påminde sig endel inatt, men det gick ändå bra att sova. :)

Gjorde frukost och kolla ett greys avsnitt i sängen, klappade lite på trix, pillade lite hemma och cyklade en sväng. Cykla förbi Andreas och hämta sista avsnittet av greys. Hade bara ett tomt fodral här hemma, och jag som följer det slaviskt just nu behövde sist skivan innan han åkte iväg på sm. Wellwell, hem o duscha, käka lite bruch och iväg på jobb.

12-21. Älskar när det är mkt att göra på jobbet men idag var det lite väl. Kassan gick offline och krånglade, kollo öåg efter och lika så non-food. Fick käkat kavrt över fem istället för halvvfyra. Lagom hungrig där. Man känner verkligen att man har ett ansträngande jobb när man blir utan mat.

Nu ikväll har jag lagat fläskfilé och potatisgratäng. Gott ibland att bara vara själv en fredag och ta det lugnt. Utan alkohol.:) nu är det snart dags för mig att sova. Godnatt!:)