söndag 13 maj 2012

Lidköping.

Spännande.
Helgen. Bra! Gooood joobb!
Fredag vinare jag hos rebecka, massa trevligt. Blev en sväng till pärlan innan sängen ropade allt för högt. Vanlig fredag. All perfect!

Vaknade tidigt igår och visste inte vad jag skulle hitta på. Rastlösheten var stor och jag ville liksom göra något. Klockan elva bestämde ja mej för att åka till mamma. Min underbara mamma.:) snabbt in i duschen och iväg. Impulsiv ja visst. 25 minuter senare sprang ja till tåget och hann precis med. Phuu.

Åkte till Trollhättan där de var och kollade på bil till Gunnar.
År på indisk restaurang och kikade runt lite. Handlade lite mat och godis och åkte till spiken. Love it. Jag och Linus skulle åkt dit förra sommaren men det blev aldrig av så det var väldigt längesen jag var där nu. Mysigt. Jag och mamma tog en cyleltur till "hamnen" och ut till läckö. Kollade på kossor osv. Jag har varit -på landet enligt mig, enligt gunnAr - skärgården. Olika uppfattningar;)

Träffat söta Ted med. Åh Molly och Nelly. Söta så barn. Roliga! :)
Kört bil, där även mamma fäller den sköna kommentaren " men jag har växt upp" över att jag körde lite för fort på en motorväg ed och att hon numera minsann höll hastigheten. Yeah right!;)

Jag har tom hunnit träffa, dricka en halv kopp kaffe och fått kramat om min fina josse! Åh härliga hon! Jag saknar henne mkt!

Min helg har varit fabulös!
Hoppas eran med varit bra!
Nu ska jag fortsätta bittra på SJ och hoppas jag kommer hem innan nio iof!:)