måndag 9 januari 2012

Schweeettii!

Oh. Hård dag. Gick till jobbet med förhoppning om att jag jobbade 6-13. Kände verkligen inte för det alls i morse. Titta på schemat och där var ju den positiva överraskningen 6-15.15. Sweet! Så de va bra på med de Goa smaaahahaaaajlet och in i frysen. Love it! Vi bygger om på hajen nu igen, så jag började malla upp blöjorna en sisådär fyrtio min innan jag skulle gå hem,fick stanna kavar och försöka få det i någorlunda bra skick. Så kunderna kan handla så att säga:)
Kom från jobbet 16:30, direkt till Apoteket och sen hem och slänga in väskan, byta om och sen till gympan som börja 17. Skrattade lika mkt som vanligt. Jag har så svårt för att hålla mig när man står där och viftar på armar och ben och kollar på alla andra 100 pers, och alla gör såklart olika. Haha ser grymt kul ut!

När jag väl kom hem blev det lite pussande på trix. Hon som varit själv hela dagen. Hjärtat. Slängde ihop scones med. Det är helt sjukt gött!

Förövrigt är det sådär helt underbart gött i min lilla lägenhet. Elementet på toan har varit sönder sen förra året, men jag hR inte orkat säga till om det. Har försökt att ha toadötten öppen ist så varmluften kommer in dit. I lördags gick elementet i sovrummet, (eller vad ska ja kalla det?) Helt fantastiskt. Va 15 grader i morse. Glömde såklart ringa vaktmästaren idag med. Good jobb!

Neeheee, ladies!
Nu ska jag lägga mig och kolla californication!