onsdag 11 januari 2012

Oh.

Hade en helt sjukt go kväll igår, var hemma hos Frida och planerade inför Sälen v6. Grymt kommer det bli. 6 galna tjejer, kan det bli bättre?

Låg och drog igenom några avsnitt Av californication med. Nu är jag sådär lagom kär i den serien igen. Haanank moodey! ( eller va heter han?)

Förövrigt vaknade jag inatt och kunde inte somna om. Började spela wordfeud, men den tappade mobilen mottagning. Kul där, rolig mobil! Tog bara en timma innan jag kunde somna om sen.

Whaa, va uppe i tis och träna idag med, va på gymmet vid tio och plöjde igenom maskiner och kettleballarna. Längtar till i morn då det är kettleball-pass. Tog en promenad med Malin efter det, sen en liten lunch på stan och nu väntar jag på tandläkaren. Helvete vad jag verkligen haaaatar att vara här. Tänder är de värsta jG vet.

Skickat från min iPhone