lördag 7 januari 2012

lite bilder.

Tanken var att lägga upp lite bilder från varje månad ja- dec. visa hur mitt år var. Insåg ganska snabbt att jag inte har kort från vaje månad. Får bli lite ströbilder frå lite överallt.:)
började sommaren med att slå av min framtand på ekebofestivalen.
 Det var tydligen bra fest.

oh.nice vid fästningen med jannica.


Mamma och Gunnar kikade förbi med husbilen

vill minnnas att detta är kräftfestivalen:)

En av alla goa förfester hos felicia.

Behöver jag uttrycka hur go sommar jag hade?


Min underbara vackra josefine kom och hälsad på.

Sommarens bild!

Jag och mamma var i hjo.

Kräftskivan hos Mike P



Lägg till bildtext


Bella fick söta kattungar.


Sen blev jag tydligen brunett.



Nyår på socitén. Först var vi 8 hemma hos felicia och lagade tre-rätters. 

En av typ max tio fina dagar i vinter. (försöker göra sån där hopp-bild.. gick sådär.)


Jag bara älskar sånna här dagar.

Jag och malin på jubileumsfesten. 

Jubileumsfesten
ikväll ska jag till Sofie på spelkväll. Smält brie-ost kex och philadelphia med vitlök, basilika och tomat. SJUKT GOTT! Kan även tilläga att studsbollarna blev sjukt bra. Trix nya leksaker.