söndag 22 mars 2015

godkväll


Hej alla godingar! 
ligger i min säng med datorn på magen, så himla trött.
min helg har varit bra,lugn och gått fort.
Efter jobbet i fredags var jag och Hanna på Indoor walking. kände mig helt slut i kropp och huvud. jag har haft den där känslan av att jag är påväg att bli sjuk i någon vecka nu, men det  bryter liksom inte ut. Jag körde verkligen på totalt och hoppades på att jag skulle få en lätt förkylning istället för att gå runt och må som jag gjorde.. överraskande känner jag mig helt frisk nu istället. jätteskönt! Fredagskvällen spenderade jag med jonathan och holi. De lagade lite mat som vi åt, sedan kollade vi någon grekisk film som utspelade sig på spartacus tid ungefär. lite invecklad och för komplicerad för min hjärna. jag var nog lite för trött med.

 I lördags var det först jobb till tolv, efter det gick jag hem och bytte om lite snabbt innan hanna kom till mig. En sväng på stan med Robin och Johan innan vi tog en lunch på Black pearl. Eftermiddagen var vi hemma hos mig, jag och hanna. Jag passade på att städa lite innan vi körde robin och johan till en 30-års fest. Efter det handlade vi lite, tog en sväng förb hanna, och sedan hem till mig. Efter en stund kom hannas jobbarkompis och joinade oss med lite mat och gött häng. En kväll med god mat, godis och gladiatorerna. längesedan man hade en sån?!

Idag har vi chillat lite på gekås. Jag skulle dit och köpa schampoo och balsam på den hårbutiken som ligger där utanför, och kika ite på saker till mammas 60-års kalas. :) ikväll har jag bara tagit det lugnagatan här hemma. Plockat lite,huuuuuur kan det alltid bli så förbannat stökigt?

Nu täkte jag kika lite på gosip och somna tidigt. sov så gott och godnatt på er!