tisdag 24 mars 2015

Biltvätt!

Vaknade vid halv åtta idag, viste knappt vart jag var.. Men sen insåg jag att jag var i jobathans säng. Cyklade hem och bytte om för en promenad. Solen sken och det var vårluft som jag fick andas. Så himla skönt! Käkade en frukost framför gosip innan jag städade lite i garderob och lägenhet. Drog till gymet oxh körde ett pass innan jag åkte och bytte mina däck på bilen. Skönt att få på sommardäcken nu. Passade även på att tvätta vinterdäcken OCH BILEN mamma!:) äpplet faller inte långt från trädet;)
Efter allt detta tog jag en lång och varm dusch. Svinkallt ute, speciellt att tvätta lillan. Lagade lite mat, och efter det har jag pysslar med att gå iordning på jobathans present. 25 år på torsdag. Så liten...

Ikväll kom Hanna och joinade mig, vi kollade Frölunda-Luleå matchen. Sista kvalmatchen innan semi, Frölunda vann ju givetvis:)
Nu är det dags att sova, natti!