lördag 1 juni 2013

Victor.

Mycket Victor nu alltså. Den där människan som gör mig sådär överlycklig, som en solstråle och får hela magen att må bra. Ni vet? Självklart. Han är det finaste jag vet.

Filip, hans bror? Fyllde 18 igår så familjen och lite mer folk + kag var på nami och åt. Deras mat är verkligen helt delikat.:) mums. Somnade gott igår. Med tanke på att jag jobbat endel det sista för att underlätta för de som ska göra mitt jobb nästa vecka så började jag fem igår för Att hinna med allt och komma hem i tid. Slutade ändå halv fyra. Packade och fixade det sista innan kag cyklade till Victor och vidare till Monica och Magnus för champagne innan nami. Jag och Victor snurrade hem tidigt, vid tio tiden. Jag började fem idag med inventering och Victor sex så det var lagom.

När jag skulle säga hej då idag blev jag sådär lagom lipig igen. Jag höll mig sålänge Stefan höll sig på kontoret men när jag och victor blev ensam blev jag bölig. Igen. Alltid. Men åh, han är så fin.. Åh jag så kär. Mitt fina hjärta!

Åh nu är jag påväg hem. Mitt tåg keånglade så jag är två timmar sen. Alltid detta jävla väntande på sj.
Nu väntar en litet bäbis där hemma. Ska få se den lilla prinsessan och sedan bil mot Sthlm. Vilken dag.