onsdag 5 juni 2013

Älskar NY!

Det här med USA. Åter igen, love it!
Skickat upp massa bilder, mwn ändå väldigt lite av vad jag tagit.

Igår var vi som sagt på köp-centret woodberry outlet.
Köpte en Michel kors väska. Jag och väskor.. Goodie!:)
Kom hem lagom vid 22 tiden efter en hel dag där ute.
Åt lite mat, testade lite kläder åh Sen somnade vi vid tolv tiden.

Idag vaknade vi vid sju, gjorde os iordning och gick ut för att äta frukost. Vi har frukost på hotellet varAnnan dag så ärter vi ute varannan. Bra. Frukosten bestod mest av bagels och frukt så kan vara gott med lite annat också. I morses blev det ägg, bacon, potatis, bröd och kaffe. Jag kommer ev rulla när jG kommer hem.

Efter detta tog vi tunnelbanan till souty Ferry. När vi kom dit gick vi en sväng för att ta en båttur och se bla. Manhattan och frihetsgudinnan. Gått förbi wallstreet, Broadway, tittat på world trade center memorial, gått över brooklyn bridge, hittat wifi för första gången. M.m. Det finns inte wifi på hotellet, eller typ i lobbyn och jag är inte jättesugen på att sitta där. Jag finns på sms om det är ngt;)


Ikväll ska vi ut och äta, ta en drink och mysa:) puss