torsdag 4 april 2013

Sooool!:)

Åh jag är verkligen Jättedålig på att uppdatera..

Påsken var bra. Ledig lördag söndag.
I fredags var jag, Victor, Jannica och Robin hos Malin och koffe och käkade. Gooott!
I lördags började jag med en löptur på 5km sedan var jag på stan med Jannica, träffade Victor och på kvällen var jag hos Felicia på födelsedags förfest, sedan sociten.

Söndagen var mindre kul. Tappat mitt visa kort, bakis. Blev en lunch på hamnpaviljongen med Robin och Sara, sen hjälpte jag Victor och Co. Med lite städ efter deras efterfest. Läckert. 2000 glas halvfulla med alkohol. Heja.
Lite sol på Victors baksida sedan blev det sängen och vila resten av kvällen.

Måndags jobb, tisdags ledig dag med Malin. Börja dagen med springtur och sedan Kungsbacka med Malin. Landade sedan på freeport och lindt, sedan minjong och sen lunch. Gotti!

Igår var det jobb, sedan gekås med fille Robin och Jessica. Köpte en ny plånbok!:)


Ååh idg är det sol! Slutade precis, väntar på vicky nu. Lunch vid fästningen och sen tänkte jag ge mig ut på en löp-tur!:)