tisdag 23 april 2013

Cykel.

Kommer ni ihåg när man var lite och cyklade på trehjuling? Jag gör. Min moror hade en liten grop i asfalten på sin uppfart. Det var ju precis hur kul som helst att cykla i den, speciellt med trehjulingen kommer jag ihåg. Åh vid torpet hade vi också en. Bilden är iaf på Eriks Emma. Söt hon är!

Igår jobbde jag 6-17:15. Långa dagar, men igår var också en dag då jag inte stressade utan tog allt i min takt. Bra va? Tog en promenad efter jobbet för lite luft. Blåste lite men jag fick ju ändå se solen. Kvällen var jag hos Victor. Gjorde lax i ugnen med couscous sallad till. Jättegott! :)

Tänk att det kan va så kul med spel..haha. Åh så hundögon. Söt man man har. :)

Åh idag är jag ledig. Skönt. Stupade nästan i sängen igår. Tänkte jag kanske skulle träna idag, får se. Min näsa rinner fortfarande och hostan är kvar så kanske bäst med en promenad bara. JAJA.
H en bra dag alla. :)