tisdag 20 december 2011

Jannica.

I morgon kommer min fru hem. Jag tror inte ni förtår riktigt hur skönt det ska bli. Vettiga människa. det borde egentligen vara olagligt att bo så långt ifrån henne. hm.
Har egentligen tusen saker jag borde göra just nu, men jag orkar inte ta tag i det.
* Slå in mina julklappar.
* Hämta mamma och mormors julklappar till julklappsspelet som jessica fixat.
* Städa tvätta och diska
* Lämna Trix
* Laga mat
* Packa
*Hämta min jävla tågbiljett så jag vet när jag kommer till skövde. Var bara umgefär en månadsen jag beställde den där jävla biljetten. Tur jag inte är så seg.
De var vad jag kom på just nu iaf. Men när det inte är några så där jätteroliga saker att göra så är det ju ganska så tråkigt? Eller hur? åh då skjuter man lätt på det. Ja det gör jag mamma.

Så ja, jag sjönk ner i datastolen som förövrigt är sjukt obekväm. (förstår inte varför vi köpte denna av alla.)
och lyssnar på massa musik som ja, är vacker och ganska så jättelugn. moulin Rouge soundtrack står högt på listan.  Jag vill att det ska vara onsdag nu. Jag vill ha lite Jannica.