tisdag 26 juli 2011

USA

Jag älskar usa, det bara är så. Känns lite fel att säga så kanske, me  jag gör det ändå. Jag var där för många år sedn när mina kusiner bodde där.förälskad blev jag direkt. Hade både lakarn,kuddar, tändare i amerikanska flaggnan. Nålade även fast en stor flagga på väggen i mitt rum. Jag ville bara tebax. Jg vill fortfarande åka dit, mer än något annat egentligen... Usa liksom. Jag vet att folk hatar det landet,men ja.. Synd om er. Vet inte varför de ligger mig så varmt om hjärtat. Nog om de. Det jag vill komma fram till är att fråga vem de är i usa som sittrr och läser mi. Blogg? Och veeem i tyskland? Brukar ofta ha läsare därifrån. Spanien med. Märkligt. Kan inte påstå jag känner någon som är där.  Åhååå ja jaa. Nu tånkte jag hoppa i bingen efter en mysig kväll på harrys med goa dudes och öl. Ciao!