tisdag 26 juli 2011

Ave Maria.

Seg dag, nått helt sjukt. Varför finns dessa dagar? Ersigt.
Tisdag som tur är, bättre än måndag. bara två veckor kvar till min semester.Känns mer än okej.
 Har bott i frysen idag. Jag som alltid, verkligen alltid går och klagar över denna sjuka, äckliga, klibbiga värme vi haft  de senaste fick så jag teg. När fingrarna domnar bort, är det dags att gå ut då? Oh ja. Men ja gillar frysen, de är mycket bättre än värmen på kollo. BARA SÅ ATT NI VET!

Tog mig en springrunda när jag kom hem. känns att jag inte tränat något vidare i sommar. Vad hände där liksom? sis jag sprang, sprang jag  9 km. vist jag var trött.. men de känns som jag sprungit 2 mil idag även fast jag bara sprungit, i runda svängar, sisådär.. 3-3,5 km? Good work. kanske ska lägga manken till och börja träna igen.. Det är bara så jobbigt ibland. Mycket skönare att åka till stranden och bada efter jobbet. Just nu, med detta väder har jag ju i och för sig inget att skylla på. Dock måste jag få säga att det bästa med att gå ut och springa, det måste vara att få lägga sig på golvet när man kommer hem och bara känna sig så där nöjd, utslagen och bara känna hur musklerna jobbat. Eller hur? :) japp.


Förövrigt då såhär. Jag har förälskat mig lite i Ave Maria- Beyoncé.
Lyssna på den är det enda jag säger. Jag gillar den, massor.

Åh vet ni, på tal om att det är tisdag idag.. vet ni vad det bästa är? att jag är ledig i morgon. Lyx.
Nej, nu ska ja duscha, krubba och sen ner till grappa och dricka vin med mina underbara.