lördag 14 maj 2011

På återseende.

Mathias skickade precis ett youtube inlägg till mig. kolla och lipa med människorna av lycka. efter tio min är mitt skrivbord precis blött. Åh, den lyckan de måste känna..

igår var det joobb 6-14. sprang ut en vända med Robin, runt Kurorten och tillbaka, tog väl typ en 45 minuter eller något. Hem och duscha en sväng för att sedan hänga med Malin för att kolla på hennes nya lägenhet. mitt i stan, och ljus och fin. Nymålad så det fortfarande stack i ögonen typ. Tur de inte ska flytta in i morgon typ.

Igår kväll var jag och Linus på bio. Fast and the furius 5. Alltså, im speaklees! en karln, alltså. heello!
Jag känner mig som fjurton igen, när man var så där tokigt kär i josh heartnet eller va han nu hette. hela datorn var full av bilder och affischer över allt. dock är det inte riktigt så farligt runt omkring mig just nu, men heeelllo!

ikväll blir det inflyttningsfest hos Felicia. ska bli kul, saknar min ersa bara men snart är hon hemma igen. :) long time long seen. nu ska ja fortsätta drömma om vin diesel, ja mitt vin och vin diesel och maaaaassa goa männniskor. ses i dimman.