måndag 9 maj 2011

Helgen. Kort oxh gott så har jag haft en

Helgen. Kort oxh gott så har jag haft en riktigt go helg. Fredags vr det jobb, sen hem och svira om för att dricka vin hos robin. Efter en stund gick vi vidare till Felicia där det vr lite fler folk. Jag som inte tänkt gå ut blev övertalad och halv ett gick jag hem lite sådär halv lullig.
Lördags var det jobb mellan 6-11:30. Hem och duscha innan ja mötte upp robin och jessica på stan. Efter ett tg gick ja och mötteupp angelica och hängde med hennr till getterön med lite sol. Gott. Kvällem spenderades med grill och utgpng på oscars igen.. Hemma vid ett och bums i säng.

Söndag var de jobb 6-9 hem och sova till 12 sen drog jag och robin till getterön. Låg där till 5 och gottade mig. Malin och felix kom förbi med. :) brände dock upp hela ryggen.

Idag har det vrit jobb mellan 6-15. Hem till balkongen oxh sola, mysa med trix, städa och även plntera om min tomtplanta stod på schemat. Hann med allt! Får se om det kommer några tomter bara. Ikväll har drt varit grill med vin hos felicia. Mysigt gott och bara lite vardagslyx! :) nu är det dags att sova, god natt!