söndag 19 juni 2016

Jobbat helgen

Helgen har gått galet fort, i morgon är det måndag. Helt galet.
I torsdags var jag ledig. Gjorde inte så mycket. Fixade mitt cv lite, alltid bra att ha det uppdaterat. Var ute och gick en promenad med flora och Fia. Åt sedan en mysig frukost ihop på mignon. Jontes moster och hennes kids kom även så de Joinadd oss. städade och fixade hemma, kvällen bjöd på en promenad med fina josefine.

I fredags gick jag en morgonrunda med Tinna, jonathans mamma. Efteråt plockade jag lite rabarber, sallat och blommor i deras trädgård. Så himla fint och mysigt. Vill också ha en trädgård..
Började jobba vid halv ett, sedan va ja där hela kvällen till 21. Bäddade ner mig i sängen och åt kvällsmat när jag kom hem. Så himla skönt!

Igår morses käkade jag och Jonte mysfrukost innan jag tog en löptur i Påskbergsskogen. Började jobba 12:30-20. Där efter blev det p-fest på festningsterassen. Mycket lyckad fest, även om jag inte var alls sugen blev det himla roligt och bra.

Idag har jag jobbat 7-14. Hem och duscha innan jag träffade Felicia på en kaffe på lorrensberg. Så underbar vän, saknar henne otroligt mycket. På tisdag ska vi ev åka och plocka jordgubbar. Mumsigt!

Nu blir de fotboll och sängen, godnatt kompisar!