söndag 29 december 2013

Lite bilder

Lite bilder från sist, glömmer ju alltid att skriva.

Min jul var mysig! Jag var hemma hos familjen och hade det bra. Började måndagskvällen med lite tacos och Bingolotto som vi brukar. Började jobba klockan 5 i måndags så jag var lite trött.

Klaffen började jag med en löprunda på 5 km i storm och regn men det löste sig väl.
Efter detta blev det julmiddag med hela släkten, Kalle, graven, paketleken, fika, gröt,paket osv.. Ja ni vet? Hela julen i allt.
Åkte hem till Varberg på onsdagen, åt lite gott med Jannica sedan var bi på sociten en sväng. Jobbade i torsdags med så det blev en tidig hemgång för mig.

Nej nu orkar jag inte skriva mer om allt.

Jag och Jannica var på grappa till sent igår, efter en middagen Victor ich hans vänner, förfest hos Robin. Lite trött idag.
Vaknade när Victor åkte och jourade så då gick jag upp och började städa iordning här hemma. Lite frukost när Victor kom hem, vila i soffan och sedan följde jag med när Victor och Co skulle surfa. Svinkallt? Men jag mår så mycket bättre av frisk luft. Blev en varm dusch när jag kom hem.

Käkade lite lunch på paganini, handlade kvällsmat och sedan landade jG i soffan igen. Kollat lite greys anathomy.. Så nu, ännu en måltid som ska lagas.

Förlåt för min svenska idag? Inte helt ok känner jag:)