måndag 1 augusti 2011

Quenna

Alltså. Måndag. Jag är inget fan alltså. På riktigt. 30 grader på sin arbetsplats. Intr okej. Jag vet, krydd, men det känns verkligen så.. Och det är helt frukransvärt jobbigt att försöka jobbba i. Tur arr jag är i frysen imorgon. Love it!

Lämnade trix hos wenny idag. Känns inte mer än rätt. Var 26 grader i min lilla etts idag när jag kom hem. Nu får lilla stumpan vara ute. Tur det.

Cyklade ner till ankaret dr robin och jessica låg efter de. Gött att komna ut i solen,bara för ngn minut. Annars har jag bara städat och röjt bort alla katthår. Hon fäller helt otroligt mkt!

Hämtadr min kokbok från halv åtta hos mig förut med. Kul att äntligen få den. Promenerade en bita med malin ochen blev det scones till efterrätt. Mackor,kolhydrater. Mina bästa vänner!:)
Nu är de sängen som väntar. Natti!